dinsdag 25 november 2008

Roc 2008 nog een filmpje

Kijk eens wat ik hier gevonden heb, een filmpje van Eurosport. Mooi zeer mooi, en eeeuh we zijn al ingeschreven voor volgend jaar, samen met Stefan en Bert. Deze laatste ging nooit nog deze marathon rijden, dit had echter meer te maken met de platte banden dan met het ritje.
Een paar dagen later en het bekijken van de prachtige foto's en natuurlijk de leuke week die we daar met zijn allen hebben meegemaakt, word de wereld helemaal anders.
Zeg nu zelf van het moment dat er een nummer op je stuur hangt is iedereen competitief, ik ken er zelfs die bij hoog en laag beweren van niet ...... maar waarom dan een mail sturen omdat je blijkbaar niet in de uitslag staat?
Ooit zullen ze mij toch eens gelijk moeten geven, nummers + uitslag=wedstrijd. En iedereen rijd dan voor wat hij of zij waard is. Zo moeilijk is dat nu toch niet om dat toe te geven.
Zeg nu zelf, indien anders, dan maakt het toch niet uit of je nu wel of niet bent opgenomen in een klassement, ook al heb je er voor betaald. En dan waren de platte banden van Bert jammer, maar dan had je weer meer tijd om van de omgeving te genieten.
Ik daarentegen zou gaan huilen, het duurt bij mij op zijn minst een 1/2 uur eer ik een binnenband heb gestoken, het gedacht alleen al, mijn handen zouden spontaan beginnen te beven van miserie en ik zou Jan en alleman vervloeken. En als ze mij vergaten in den uitslag zou ik klachtbrief schrijven naar Sarcosi, en ik zou er zeker nog een jaar over zeuren, mischien zelfs langer. En tegen dat ik kleinderen zou hebben, zou bompa nog altijd vertellen, ik heb vroeger heel lang geleden eens aan een wedstrijd deelgenomen te Frejus en wat ze me daar hebben geflikt, ........
Nogal een geluk dat we allemaal niet hetzelfde karakter hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten