donderdag 1 januari 2009

Yes we can

Binnenkort word heel de blog veranderd , een nieuw jaar een nieuwe ploeg, details volgen later. Het is even stil geweest, maar ik heb dit jaar resoluut gekozen om wat te rusten in de winter ipv om te gaan deelnemen aan de verschillende strandraces en andere winterwedstrijden. De goesting was ver te zoeken, vandaar. Maar vanaf morgen beginnen we stilletjes aan terug te trainen, ons doel zal in het begin van het jaar gefocust worden op de wegwedstrijden. Ik had er vorig jaar op het einde van het seizoen er paar meegereden en dit was mij bevallen. Dus voorlopig staat het MTB'en op een laag pitje. De vrienden van vorig jaar zijn allen mee overgestapt naar het nieuwe team. Dus nu word het stilletjes aan opbouwen naar maart, want dan staan de eerste wegwedstrijden gepland. Aangezien ik moet werken op het bedrijfsvoertuigen salon te Brussel word er een verplichte rustperiode ingepland deze maand. Dus de conditie zal hoogstwaarschijnlijk wat later komen. Mijn goede voornemens voor volgend jaar, blijven lachen, 4kg vermageren (het zal weer niet gemakkelijk zijn), en mij gewoon kostelijk amuseren op de fiets te samen met mijn teammaten.
Wat betreft afgelopen jaar, bedankt Tom, Marc, Dirk en Filip voor het leuke wedstrijdjaar. Mijn vrouw moet ik nog meer bedanken, aangezien ik steeds de gelegenheid krijg om te gaan trainen. Maar aangezien mijn ploegmaten veel meer kilometers hebben afgemaald, hebben zij ook geen reden tot klagen. Binnenkort volgt een overzicht van 2008.
En voor iedereen, mijn beste wensen voor 2009!
Nu vraag je je nof steeds af, vanwaar die titel? Wel ik hoop echt om 4kg eraf te krijgen .......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten