zondag 4 januari 2009

TT Diest 3 januari

Aangezien het hier de laatste tijd serieus aan het vriezen is, besloten Luc en ik om onze mtb uit stal te halen. Het ging er overal vervaarlijk en hard bijliggen dus tijd om nog eens met mijn Epic te gaan rijden (oude liefde roest niet). We gingen de tt samen rijden met men club uit Diest de United Bikers, en United waren ze. Daar stond daar een hele meutte in het oranje, iedereen direct een gelukkige nieuwjaar gewenst, en blijkbaar vonden er een paar dat ik teveel had gefeest ....... neen ik moet werken tijdens de feestdagen, maar ik had drie frakskes aan. Beter te warm dan te koud. Maar van mijn wedstrijdgewicht ben ik nog wel wat kilo's verwijderd. We bleven een hele tijd bijeen wat best gezellig was, er had ook niemand goesting om er eens vandoor te muizen. Het bleef gezellig gans de rit. Het parcours was nog steeds hetzelfde, maar het was opletten geblazen, overal had je rijm en ijsplekken, maar wat verwacht je met zulks een weer. Het weer was prima, de bende was prima, ales was prima. Alleen Luc had de pech om uit zijn pedaal te schieten, deze kwam dan ook pardoes op de weg terecht, rakelings naast een wagen. Alles wat stijf, maar we zijn dan ook niet meer van de jongste. Wel spijtig dat onze voorzitter binnendoor reed, maar dat heb je met die mannen van het leger .....die kennen overal sluipwegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten