vrijdag 27 februari 2009

Fietsen is gezond

Ik had het u destijds aangekondigd dat we de strijd tegen het gewicht aangingen. Wel nu kan ik u met enige fierheid vertellen dat ik inmiddels 6kg ben vermagerd. Yes We Can. Nu hopen dat we een beetje kunnen stabiliseren, het nadeel is dat ik blijkbaar gevoeliger ben geworden. En neen ik ben geen fervente aanhanger van 5tv, maar ik heb blijkbaar een valling te pakken net nu ze dit weekend mooi weer geven. Maar de zere keel en de kop met bijbehorende snottebellen gaan mij niet kunnen tegenhouden, morgen en overmorgen zit ik op mijn fiets. Mijne kleinste moet overigens morgen gaan trainen op de wielerpiste van Hulshout. Ik denk dat ik mijn fietske ook maar meeneem. Mijn gebarsten hand is fel verbeterd en ik hoop binnenkort nog eens te gaan MTB'en, de inspuiting in mijn knie is ook goed meegevallen maar daar voel ik nog altijd vanalles, het zal wel loskomen zeker. Enfin we kunnen fietsen en dat is het belangrijkste. Ik wens dan ook oprecht een spoedig herstel toe aan Geert, in de winter zijn heup gebroken met het fietsen en nu net terug begonnen en weer slecht gevallen en daarmee zijn elleboog gebroken. Zo zie je maar ik moet relativeren, uiteindelijk ben ik er dan nog redelijk goed vanaf gekomen.
Fietsen is gezond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten