woensdag 18 februari 2009

MBK - Trisport

Het was dan zover de officiële ploegvoorstelling, vond plaats op zaterdag 14 februari. Dit jaar rijden wij voor MBK - Trisport, een ploeg dewelke is ondergebracht in volgend omkadering van 4 ploegen:
 MBK-Bicycle line ; nationaal elite team
 SDJ-Delsol ; regionaal Oost & West-Vlaanderen
 MBK-Trisport ; regionaal A’werpen/Limburg en Brabant
 Hagelands Cyclingteam ; jeugdopleiding
De ploegvoorstelling vond plaats te Bornem in de Renault Garage ‘Klein Brabant Motors’, Puursesteenweg te Bornem.
Wij met gans de bende naar ginder, ze hadden de garage omgetoverd en er werd niet gekeken op een spotje meer of minder. Alle ploegen kwamen aan bod, de doelen van de ploegen werden vooropgesteld, middels konden wij genieten van spijs en drank, meer moet dat niet zijn. Aangezien ik een strandjanet ben, had ik wat schrik van de nieuwe uitrusting, maar dit viel zeer goed mee. Zodoende dra als al mijn fysieke problemen achter de rug zijn staan we binnenkort terug aan de start met een nieuwe ploeg en vol verwachtingen, want ik ga weer vanalles rijden dit jaar. Van crosscountry, marathon, meer uren koersen op de mtb tot wedstrijden op de weg. Het zal weer vlug nieuwjaar zijn. Hopelijk zonder al te veel fysieke en matereële schade, daarvan heb ik na al mijn buik van vol. De vorm zal dit jaar iets later komen, maar plezier gaan we sowieso maken. Foto's van de voorstelling volgt later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten