maandag 30 maart 2009

VWF Buggenhout 28 maart

Zaterdagmorgen, wat een kl****teweer regen, wind. Teammaat Dirk ging vandaag met de VWF meerijden te Buggenhout, hie liever dan ik met zo'n weer. Hij moest normaal starten ergens net na de middag, maar hij ging niet vanwege het slechte weer. Na de middag klaarde het weer op te Messelbroek, en ik besloot om toch eens te gaan kijken, en ik nam mijn fiets maar mee. Je weet nooit als het begint te kriebelen. Onderweg alles droog maar eens de brug te Willebroek over, donker en natuurlijk regen. Aangekomen was het daar weer goed bezig, ik zag daar allemaal verkleumde renners op de fiets. Ik blijf hier ferm in mijn wagen zitten, om 15h30 starte mijn reeks en opeens op 15h30 stopte het met regenen. 5 min. getwijfeld en mij dan toch maar gaan inschrijven. Het leuke hier is dat ze de groepen apart laten vertrekken en het word dan ook meteen een pak veiliger. Maar ik had het parcours niet verkend en had mij dan ook niet kunnen opwarmen, we zijn benieuwd wat dat gaat geven. En het viel mee, ik had in het begin meer moeite dan op het einde. Regelmatig werd er een keer weggesprongen maar niemand geraakte weg. Zelf heb ik ook een paar keer geprobeerd, maar we zijn nog niet goed genoeg. Op het einde werd het een massaspurt, ik geloof wel dat er de laatste km er nog ene was gaan lopen. Ik besloot niet mee te spurten, mijn dag was al geslaagd. Kunnen uitrijden zonder problemen en uiteindelijk 28ste geworden. Ik ga binnenkort nog eens meerijden, het was daar leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten