vrijdag 15 mei 2009

VWV Messelbroek 3 mei

Vene, vici, te platti of deraffi, of het gingnie. Het is allemaal van toepassing voor deze wedstrijd. Ik ging pieken dit weekend, het was eerder een diep dal dan een piek. Vrijdag de 1ste mee konden we nog vlot meedraaien te Grasheide, maar nu. Vrijdagavond waren we wel gaan draaien, zaterdagavond naar een trouwfeest en zondag zat ik na de middag nog op en communiefeest. Het zijn allemaal verzachtende omstandigheden, maar hoe ik het ook draai of keer ik geraake van de eerste ronde al de Ijsberg niet over. Met het gedacht van, het zal wel beteren, neen het werd erger en erger, en in de 4de ronde moest ik al daar boven een gat gaan dichtrijden van 20m. Ik heb toen wijselijk besloten om af te stappen achter in het peloton, net voor de meet en de harde supporterskern. Overigens het tempo zakte nadien ook al niet teveel. Ploegmaat Filip hield de eer hoog en eindigde goed vanvoor. 's Avonds in mijn zetel was het net of ik had er een wedstrijd van 200km opzitten, de benen waren totaal choco. We zullen dan toch maar onze rust eens moeten nemen zeker. Volgende week gaan we bergskes trainen in de Ardeche.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten