zondag 20 juli 2008

24H van Westerlo 2008

Ik ben op verlof geweest en loop wat achter met mijn blog vandaar.
Voor het eerst in mijn leven ging ik deelnemen aan de 24h van Westerlo en dit in met ons team in de gemengde reeks. Er was nogal wat tumult ontstaan in het team, een beetje gemor en gebrom. Ik was al blij dat Patrick Vandervelpen het team kwam versterken. Nu vind ik dat je alles eens moet meemaken, maar tot op heden vind ik de 24h ........ te lang met 6 personen 24h hetzelfde parcours rijden, word op den duur vervelend, de fun gaat er gewoon uit. Komt er nog bij dat je in shiften moet gaan slapen, van slapen komt er dan toch niet veel in huis. Te kort en te moe. Bij een 10h of minder kan je nog eens dollen en lachen, bij een 24h vergaat het lachen je wel op de 2de dag. Kwam er nog bij dat we reden voor een top drie plaats bij de gemengde teams, en dat we op zondagmorgen onze 2de plaats hadden verloren. met het gevolg dat we nog sneller gingen rijden en in het laatste uur dankzij een superronde van Filip en Angie toch nog 2de werden en 6de algemeen. Maar leuk vond ik het niet echt. Ik ben blij dat ik het eens heb meegemaakt maar voor volgend jaar heb ik mijn grootste twijfels of ik nog zou deelnemen. Maar we zijn weer een ervaring rijker. Filip en zijn entourage hebben een heleboel foto's genomen, binnenkort verschijnen ze op de blog. Volgende week rijden we de Dolomitie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten