dinsdag 28 april 2009

VWV Keerbergen 25 april


Het is alweer weekend en jammer genoeg kan ik vandaag niet gaan koersen aangezien ik tussen 16 en 19h een discobar moet gaan plaatsen en daarna 's avonds gaan draaien. Maar we kunnen wel de ploegmaten gaan aanmoedigen, Mark, Dirk en Luc rijden immers bij de "C's". Met de fiets naar ginder, maar eerst nog wat in den tuin werken want anders blijft vrouwlief niet content. Aangekomen had ik al direct miserie met een politieagent, die daar het verkeer aan het regelen was, blijkbaar had hij een slechte dag, want bijna iedereen moest eraan geloven. Hij had misschien zelf liever meegereden? Mark probeerde in het begin van de koers een aantal keren weg te rijden, echter zonder succes. Dirk en Luc zaten verder in het peloton. Op het einde van de koers zagen we Dirk op kop van het peloton, Luc vanachter .....maar van Mark geen spoor. Hij was onderuit gereden in een bocht, iets later kwam hij binnen met de ambulance. Alles open en zijn hand 2x zo dik. Zijn fiets zag er nog redelijk uit. We maakten wat grappen heen en weer en we reden terug huiswaarts. Morgen ga ik ook koersen afhankelijk van het weer zal het in Boom of in Keerbergen zijn. Want er waren weer meer dan 100 vertrekkers, iets teveel van het goede. Ik kom al wat op leeftijd, en dan beginnen we meer na te denken, wat we niet kunnen zeggen van sommige jonge renners bij de "A's".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten