zaterdag 5 september 2009

Man man man

Momenteel ben ik mijn gerestylde winterfiets in elkaar aan het steken. We gaan deze terug voorzien van de vet ogende en zeer lichte KCNC V-brakes. de fiets steekt bijna helemaal ineen, maar ik heb al avonden zitten prutsen aan die remmen. Ik kreeg ze maar niet in orde. Toevallig kwam Stefan langs, tijd om direct het probleem van de remmen uit te leggen. Hij had deze immers al een keer geplaatst op mijn Alma. Zo blij als een kind was ik toen hij na amper 5 min. het euvel had ontdekt, een stomme rondel gewoon omdraaien. Uren ben ik bezig geweest om die remmen te monteren, ik heb er van wakker gelegen, ze vervloekt, ambras tegen de vrouw, stress, enz. Janssens loste dit op na 5 min. Man, man, man, miserie, miserie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten