donderdag 10 september 2009

VWV Pijpelheide


Maandag 7 september, aangezien we in het weekend niet waren gaan koersen besloot ik om naar de Pijpelheide te fietsen om alsdaar te gaan koersen. Het weer was trouwens voortreffelijk en het parcours lag me wel. Afwachten werd het wel na mijn mtb marathon van zaterdag. Ik zie altijd veel meer af van dat mtb'en dan van dat koersen op de baan. Eens aangekomen had ik nog steeds flanellen benen van in het weekend, maar de ploegmaten waren allemaal present buiten Dirk, hij voelde zich niet zo goed. In de namiddag een koers op maandag, je zou denken er is niet veel volk, maar niets was minder waar. Voor de start werd Jos Voenckx nog in de bloemen gezet voor het behalen van de Wereldtitel en daarna konden we vertrekken voor 10 rondjes, en elke ronde was er een premie voorzien. Marc en ik gingen in het begin vol voor de premies, met succes. Na een een paar rondjes moesten we wel even bekomen van onze inspanningen, maar leuk wast het wel. Ieder op beurt trok voor de ander de spurt aan, we behaalden 3 premies, de sponsor zal tevreden zijn. Op het einde waren er een paar gaan lopen en zij bleven vooruit, de rest spurtte voor de ereplaatsten. Maar hier rijden ze van links naar rechts en daar heeft bie bie nog wat schrik. Het zal voor een andere keer zijn, misschien tot vrijdag te Schriek. Afwachten hoe mijn hamstrings gaan reageren op deze inspanningen, die doen de laatste weken wat moeilijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten