maandag 28 september 2009

VWV Schriek

In Schriek is het traditiegetrouw koersen op vrijdagavond, ik had er wel zin in maar ik zat nog steeds te sukkelen met mijn hamstrings, benieuwd wat het vandaag ging geven. Het was een snel parcours met heel veel wind, in de eertse ronde gingen er een paar renners serieus tegen de vlakte, zodoende werd er in de tweede ronde de koers een paar minuten stil gelegd, aangezien er iemand moest afgevoerd worden naar het ziekenhuis. Groot was dan ook mijn verbazing dat daar een paar renners aan het zagen waren, ze waren net 100m weg gereden. Erg heel erg, we rijden in een catogerie waar de jeugd en het onozel verstand al ver achter ons zou moeten liggen. Maar toch zijn er een paar van die opgefokte oude renners die denken dat ze de mooiste overwinning hiermee uit hun carrierre gaan missen. We zaten nog maar in den eerste ronde, daar lag daar iemand te kreperen, en als je nu nog carriierre moet maken, zielig. Nogal een geluk dat het merendeel effectief voor het plezier rijd. Dat er geroepen word en getierd tijdens de wedstrijd is normaal, bij de Muppets maakten die twee oude mannen ook altijd van hun kl**ten, maar dit vond ik er een beetje over. De goesting was al direkt weg bij mij om nog verder te koersen. We hebben het een paar keer geprobeerd om mee weg te springen, maar zo gemakkelijk is het allemaal niet. Op het einde vond iemand met een dagvergunning het nodig om mij effectief weg te kwakken, toen ik hem vroeg of dit nodig was reageerde hij nogal bitsig. Verkeerde boterham mee choco gegeten zeker. Ik was nog 21ste geworden, hopelijk komt alles goed met de gevallen renners en valt de fysieke en materiele schade nog mee. En mijn been, tijdens de koers weinig last, na de koers des te meer. We zullen maar eens een dokter gaan opzoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten