maandag 25 februari 2008

TT Mol,Gelrode en Neeroeteren

Aangezien dat de Rillaarse Bikers hun TT organiseren in de nabije toekomst, werd er aan de leden gevraagd om minimaal 3x te gaan flyeren (papiertjes steken). Als we tijd hebben geen probleem, maar verplichtingen ..... Zaterdag met de kleine gaan voetballen om 9h30, overigens heeft hij daar zijn beste match van het jaar gevoetbald. Pappa fier en tevreden want nu kon ik met Bert en Eric mee papiertjes gaan steken te Neeroeteren, met de fiets naar ginder en terug. Wel we kunnen kort zijn, we hebben in België toch slechte fietspaden, bij aankomst stond mijn band dan ook plat. Niet verwonderlijk want de fietspaden lagen bezaaid met kleine steentjes, maar durft niet op de baan te rijden of je krijgt de 5de toetersymphonie van de diverse auto's te horen. Ze zouden beter wat gaan fietsen, bevorderlijk voor het hart en tegen de stress.
In het oprijden haalden we vlotjes 33km/h gemiddeld, ik wist al direct hoe laat het was. Terugrijden met de wind pal op onze neus. Net iets over de 100km gedaan en we waren op tijd thuis want we hadden nog wat werk voor de boeg. Mijn vrouw ging de dag nadien met Dante en Claudia naar Mol en ik ging naar Gelrode ..... papiertjes steken.
Ik samen met Ludo naar Gelrode met mijn Epic naar ginder, 45km en terug naar huis. Het was in feite nest leuk, 2 oude mannen samen op pad. Over de TT niets dan lof, behalve één van de laatste splitsingen, daar stond blijkbaar een wagen geparkeerd voor een van die borden. Bijna gemist. Het ging vlotjes, mij nergens moeten forceren, nu en dan eens even doorgeduwd zonder ons pijn te doen. En mijn Epic weegt dan wel iets meer dan mijn andere fietsen, maar als je last hebt van de rug, en bergaf ...... zalig. Daarna afgesproken met de vrouw en de andere leden in het Dorpsgenot. de kleinst was zo fier als ne gieter dat de mamma niet kon volgen. Die heeft de smaak al helemaal te pakken, nu de mamma nog. Volgens haar viel het mee, behalve het vroege opstaan.
Het leven van een coureur kan hard zijn. Je gelooft het nooit maar in het weekend ga ik nog een keer flyeren, hopelijk gaat mijn vrouw ook weer fietsen.
Naar Marc nog even een sms gedaan, die was samen met Tom en Angie gaan racen in Oostduinkerke, maar geen antwoord. Hopelijk leeft hem nog, ik zal hem morgen wel tegen komen op de piste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten