maandag 3 maart 2008

Moet er nog wind zijn?

De voorbije week, gingen de ploegmaten een wedstrijd rijden in Knokke, ikzelf kon jammer genoeg niet mee. Een mens moet af en toe ook gaan werken vandaar. Volgens mij was dit één van de slechtste weken van het jaar tot dusver, heel de week wind, wind en nog eens wind en donderdag was ik thuisgekomen van training, dewelke ik vroegtijdig had stopgezet, want met de overvloedige regenval stond ik met een 1/2 liter water in mijn botten. De laatste 3km reed ik nog plat ook. Het kan alleen maar beteren. Als het deze week niet te hard regent gaan we eens een TT rijden in Spa, wat meteen een ideale voorbereiding is voor Sart-Tilman. Overigens mijn vrouw heeft de smaak te pakken (hoop ik), ze ging vandaag zien voor MTB-schoenen. Vrouwen en schoenen ...... Regen en wind, nefast voor een strandjanet als mijzelf. Geef mij maar zon en een licht briesje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten