donderdag 25 februari 2010

Bloedonderzoek

Na de wat tegenvallende test te Leuven en het telkens moe ontwaken, besloten we om ons bloed te laten onderzoeken. Stiekem hoopte we dat de bloedwaarden niet meer optimaal waren. Na een dag kreeg ik telefoon van mijn dokter met de mededeling dat mijn ijzer en vitaminen waardes zeer laag waren, mijn witte bloedcellen zagen er ook niet goed uit net als het testorongehalte, magnesium, enz. Het was "gene vette", ondanks de vitaminen en de magnesium tabletten die ik dagelijks neem. Ik had een hematocriet van 41. De oplossing voor dit probleem, rusten, ijzertabletten nemen en een vitaminenkuur dewelke wekelijks word geïnjecteerd. Op het einde van de maand moeten we het bloed dan nog eens laten controleren, hopelijk zijn mijn waardes dan al wat beter. Enerzijds ben ik tevreden dat ik nu eindelijk weet waarom ik steeds zo moe ben, anderzijds een maand voor het begin van het wegseizoen is dit niet erg hoopgevend.
Het kan van nu af aan alleen maar beteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten