vrijdag 29 oktober 2010

LMTB 2010 Zolder

Het gaat tegenwoordig niet echt vlot meer, deels dankzij de fysieke problemen, deels door de motivatie, deels door de drukke agenda. Maar toch, zondag is het koersdag. Ditmaal kortbij te Zolder, we kwamen weer veel te laat aan, geen tijd meer op heel de ronde te verkennen, bwhaa we zullen wel zien onderweg. normaal Zolder, een parcours dat mij moet liggen, bij de start liet ik ze gewild, of ongewild weer rijden. de grinta, de panache, is zoek bij mij. Nogal een geluk dat Swakke mee was komen rijden, zo had ik wat gezelschap, maar die reed ook al stijf door in het begin. Ik vond het zelf een zeer mooi parcours, vol van de singletracks, keren, draaien, en op het einde een lichte helling. tweemaal moesten we het circuit van Zolder op en jawel ion het terugkomen, reed bie bie naar rechts, een geluk dat Swakke riep. In het vervolg moet ik toch trachten van iets vroeger te komen om dan zo het parcours op zijn minst 1x verkend te hebben. Na een paar rondjes kreeg ik nog iemand van de Masters II in zicht, deze had ik de vorige koers nog net achter mij gelaten, een hele ronde bleef hij 50m voor mij uit rijden, toen besloot ik maar het gat dicht te rijden. Na twee rondjes gemakkelijk in zijn wiel te hebben vertoefd, moest ik hem toch laten rijden, niet dat hij zo snel reed, maar de rug vond het welletjes voor vandaag. Ik keek achterom of ik swakke nergens zag rijden, maar er reed in feite niet veel volk meer achter mij. Ik werd dan ook voorlaatste. Rug weer helemaal paraplu, deze week niet kunnen trainen, teveel pijn, we zullen wel zien wat het zondag wordt. Het was nogthans een leuk parcours, het weer was uitzonderlijk goed en we hebben ons nog redelijk kunnen amuseren, maar vlammen zit er voorlopig niet meer in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten