zondag 28 oktober 2007

28 okober 07 TT Bierbeek

Vandaag dan toch niet naar Zolder gaan koersen. Tom, zag het het niet zitten om alweer te gaan koersen. Onbegrijpelijk, vorige keer stond hij nog op het podium. Voor mij de ideale uitvlucht om ook thuis te blijven van Zolder. Het was vrijdagnacht 4h en zaterdagnacht 5h geworden, wat een dj afzien kan. Dit alles was toch niet echt bevorderlijk voor de prestaties. Ik dus met de gasten van Rillaar mee naar Bierbeek. In het midden van de week een kleine verrekking opgelopen, maar tijdens het fietsen hadden we daar weinig of geen last van. De mannen kwamen in het begin blijkbaar niet goed ingang, het tempo lag dan ook beduidend laag. Na de eerste drankpost werd het pas leuk, hier en daar een helling, en een paar Rillaarse Bikers die bezig waren met mekaar te pijnigen. Het was een leuk schouwspel, ik voelde mij niet superfit, maar had weinig moeite om het tempo te volgen. Eric wilde nog laten zien dat hij hard naar omhoog kan fietsen met iedereen uit het wiel te demarreren, dit lukte vrij aardig, maar toen ik overnam moest hij passen, spijtig. nog spijtiger was dat hij nadien koos voor de 45 en niet voor de 54km. Het zal dan toch zijn laatste pijl geweest zijn. Ik met Marnik en Ludo verder, er zat niet veel meer in, nog een paar lichte hellingen, maar wel heel veel wind. Het was een plezante zondagmiddag met een pak Rillaarse Bikers. En ik heb vandaag weer genoten van mijn Epic. Toch een zalig fietske.
Tom ging ook rijden in Bierbeek, maar die is later vertrokken.
Marc is aan de betere hand, bij nader onderzoek bleek dat hij twee ribben had gebroken en er was 1 rib gebarsten. Dinsdag gaat hij toch proberen om eens terug te fietsen.
Volgende rit, donderdag de verkenning van onze eigen TT, hopelijk ben ik dan uitgeslapen.

1 opmerking:

  1. Hey Dirk, ben effe aan t testen hoe dit hiet allemaal werkt. Ben zelf ook bezig met een blog aan te maken. Als je wil, kan js ns kijken op kimsaenen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen