maandag 28 april 2008

26 april "Dwars door Voeren"

Aangezien ik zaterdagavond moest gaan draaien had ik besloten om nog eens wat kilometers te gaan maken op zaterdag. Patrick had gebeld met de vraag ik of ik ginder ging rijden. Aangezien het lang geleden was dat ik nog in de Voerstreek had gefietst spraken we ginder af om 8h.Bij het vertrek was het nog wat frisjes, maar eens de hellingen in zicht zouden we wel vlug warm krijgen. Ik moet eerlijk toegeven het was een mooie rit met één ellendig stuk lange, nogal vrij drukke baan licht hellend bergop en wind op kop. Niet echt mijn ding. Een beetje later kwam de zon er dan door, zalig. Met zijn 2en hebben we de 135km afgehaspeld aan iets boven de 29km/h gemiddeld en we hadden ongeveer een 1400Htm. Patrik had heel de dag getraind op kracht, want bij aankomst bleek zijn rem te slepen achteraan. Deze avond draaien en morgen gaat mijn zoon zijn eerste wedstrijd bmx'en. Ik ben benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten