maandag 14 april 2008

Ziek

Ik geraak de laatste weken met veel moeite op mijn fiets om de nodige trainingen af te werken. Er is altijd wel iets, het weer, werk, discobar, voetbal, enz.
Maar ik kon toch nog steeds wat kilometers malen, de voetbal is nu gedaan. Dus word zaterdag nu mijn kilometerdag op voorwaarde dat er op zondag geen wedstrijd is. Maar dinsdag was ik gaan fietsen met de bende van het Dorpsgenot en 's avonds had ik al last van een irritant hoestje.
Dat irritant hoestje werd een lichte kopvalling en is nu geƫvolueerd tot een zwaar bronchitis.
Volgens mij is de wereld tegen mij. Als ik hoest liggen mijn longen bijna op de grond. En dan mijn rug, een oud zeer, hoe slechter het weer hoe slechter mijn rug. Raar maar waar fietsen kan ik nog, zij het niet met volle overgave, maar als ik van mijn fiets kom, man, man, man.
Ik ken mensen van 75 die vlotter kunnen stappen. Het kan alleen maar beteren. Zondag is er een koers, Houfalize ....... maar ik ga moeten passen, het lijf wil niet mee. Ooit wil ik die nog eens rijden. Misschien als ik wonderpillen krijg van den dokter dat ik zondag een chronorit ga rijden, gewoon om mijn nieuwe fiets eens uit te testen, maar dan moet de valling fel verbeterd zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten