maandag 5 mei 2008

1 mei Omloop van Vlaanderen

We zitten in een zware trainingsweek, dit als voorbereiding op de verschillende teamevenementen die gaan komen. Vandaag reden we naar Denderleeuw om aldaar een rit van 135km te gaan afhaspelen. Marc kwam mij oppikken en Ludo reed ook mee, we hadden gerekend een uurtje rijden dus we gaan op tijd kunnen starten. Ludo wist de weg en hij reed op kop. We reden één afslag van Dederleeuw voorbij, 2 , 3 , 4 ....... ik ga toch even bellen, maar de verbinding bleek slecht. We reden momenteel richting Kortrijk, Marc stak dan maar Ludo voorbij en eenmaal naast de weg, vroegen we aan Ludo naar waar hij aan het rijden was. Deerlijk zei hij vol overtuiging. We zaten dus veel te ver. Eenmaal aangekomen te Denderleeuw bleek er veel, heel veel wind te staan. We vertrokken gezamenlijk, maar Marc had er zin in en hij had ook goeie benen. Na de eerste drankpost haakte Ludo af, wat later moest ik ook lossen maar kwam dankzij een Nederlander weer bij Marc, en toen was het afzien tot aan de meet. Als je weet dat we na de laatste drankpost bijna niet onder de 35km/h zijn geweest, bij de laatste 10 km wilde mijn benen niet meer en reed ik op mijn eigen tempo verder. Bij aankomst stond Ludo ons op te wachten, hij had voor een kleinere afstand gekozen. Moe en voldaan terug naar huis. De mamma en de kleinste zijn immers naar de kust, ..... ik ga elke dag fietsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten