donderdag 20 augustus 2009

Koers Groot-Lo 15 augustus

Na het platrijden van vorige week zag ik het helemaal zitten om te starten te Groot-Lo. We waren met gans de ploeg dan ook voor de eerste keer compleet. Vanaf de start begon ik regelmatig mee te springen, tot halverwege koers was ofwel ik ofwel Mark mee in de aanval. Maar het bleef bijeen, het tempo lag niet zo hoog, het warme weer zal hier zeker voor iets tussen gezeten hebben. De laatste rondjes waren er her en der toch mannen die konden ontsnappen. Mijn pijlen waren toen al op en Mark was mee dus .... Op het wilde mijn ploegmaat nog wat versnellen met mij in zijn wiel, maar bij hem was ook het beste er al af. Ik moest van veel te ver beginnen te spurten, en dan weet je hoe laat het is. Maar we hebben ons geamuseerd, 's avonds moest ik gaan draaien en morgen gaan we mischien weer koersen. Het leven van een Dj kan zwaar zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten