donderdag 20 augustus 2009

Koers 's Gravenswezel 15 augustus

Mark overtuigde mij om toch maar te gaan fietsen in het Antwerpse, ik was echter nog niet lang uit mijn bed na een nachtje draaien. Onderweg gestopt bij een bakker, zo hebben we dan toch nog iets in het lijf zitten voor de start. We konden nog net 1 rondje verkennen, het was een mooi parcours met keren en draaien en één stuk asfalt. Er waren niet veel renners, ik was benieuwd hoe het lijf zou reageren. Na de start werd er al direct goed doorgetrokken en het viel niet meer stil, gisteren hadden we nog een gemiddelde van ergens in de 38km/h, nu zouden we op dik 42km/h uitkomen. Ik voelde al meteen dat de beentjes nog niet wakker waren, dus we gingen ons maar wat wegsteken in de hoop dat het zou beteren. En inderdaad naarmate de koers vorderde ging het steeds beter met de beentjes, in de voorlaatste ronde nog weggereden met een omvangrijke groep na de kasseien. Maar helaas na de spurt voor de premie, dewelke gewonnen werd door Mark, kwam alles weer bijeen. In de laatste ronde glipte er nog 3 man weg met in de achtervolging Mark die er net voor de meet nog bij kwam. Hij werd 4de in de spurt, onze dag was weer geslaagd. We zijn eens benieuwd hoe morgen de beentjes gaan reageren?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten