dinsdag 11 mei 2010

VWV Pellenberg


Ik had er lang naar uitgekeken, de eerste rit met wat bergop in het parcours. Ze vertelde me dat alles hier elk jaar in stukken werd gereden. Dit jaar bleef echter alles bijeen buiten 3 renners die na een paar rondjes waren gaan lopen, op de bergop gingen ze in het peloton breed rijden en dan hielden ze hun benen stil, voor in uw broek te kakken, aangezien je dan niet meer kon opschuiven. Een paar keer hebben ze even doorgetrokken, maar lang niet genoeg om alles aan flarden te rijden. Zelf had ik vandaag niet de benen om te gaan sleuren bergop, ik had het één keer geprobeerd maar er zat veel te weinig poeier op. Mark daarentegen ging meermaals in de aanval, ik probeerde achter hem alles te counteren, wat mij ook niet altijd lukte, ik had een beetje gehoopt op wat medewerking van Luc maar dat zat er vandaag niet in. Achteraf vertelde hij mij dat hij schrik had om eraf gereden te worden bergop, als je uiteindelijk 6de word was dit een flauw argument, maar ik kon het wel begrijpen na zijn minder seizoen van vorig jaar. Mark probeerde nog net voor de meet in de laatste ronde weg te raken, echter zonder succes. Ik zat te ver achteruit en geraakte niet meer vooraan. Hij werd uiteindelijk 30ste en ik bolde over de meet als 25ste. We gaan onze ploegentactiek wat moeten aanpassen voor de volgende wedstrijden denk ik. Morgen gaan we koersen te Schoten, op voorwaarde dat de zoon niet wil gaan koersen. Ieder om beurt is niks teveel.
Foto's vind je hier terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten