vrijdag 14 mei 2010

VWV Schoten


Een beetje gefrustreerd afgezakt om met de ploeg te gaan rijden te Schoten, onderweg Mark opgepikt, Luc was al onderweg. Eenmaal aangekomen bleek het parcours veranderd tov vorig jaar, het was nu de ander kant uit, voor mij was het den eerste keer hier dus. Er waren toch weer een pak renners, en al een geluk dat het in de namiddag toch nog iets warmer was geworden ..... de winter duurt lang dit jaar. Het bleek een parcours met hier en daar erbarmelijke wegen vol met gaten. Er waren dan ook veel renners die lek reden vandaag en er waren ook wat valpartijen, er was blijkbaar iemand waarvan zij stuurpen was afgebroken, met een gebarsten knieschijf tot gevolg. De koers zelf, de ploegtactiek werd wat aangepast, in het begin bleef ik steevast vanachter, ik had er weinig zin en in en was weer wat lui. Maar vanachter begon het bidons te regenen, te wijten aan de slechten banen en de goedkope bidonhouders. Ik kreeg weer schrik dus ik besloot om vanvoor te gaan rijden en we moeten toegeven eenmaal mijn diesel aan het lopen was ging het vrij gemakkelijk. Vandaag had ik eens echt goede benen. Het was alleen maar jammer dat we richting aankomst over een vrij smalle weg werden gestuurd, en dat daar telkens het tempo er uit ging. Ik en mark hadden een aantal keer geprobeerd om weg te geraken echter zonder succes. Het werd een massaspurt, en naar goede gewoonte had ik me weer te ver laten uitzakken, daar zat ik met mijn goei benen. Toch nog iets kunnen opschuiven maar mark had zijn aanval al ingezet, hij haalde het net niet en werd 5de, ik 13de en Luc 22ste.
Heel raar, ik had het nog nooit gezien maar in een van de laatste rondjes draaide Andre Aertgeerts van op kop gewoon naar de verkeerde richting van het parcours, .......? Mischien stond daar een schone blonde met een diepe decolleté?
Foto's vind je hier.
01-Jan Gommers
02-Wim Arras
03-Luc Van Roy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten