maandag 2 augustus 2010

Larum 28/07/2010


Het is een verslaving fietsen zeker als je voor een wedstrijd al verlof gaat nemen. de rug begint is aan de beterhand, dus we gingen nog eens testen te Larum, om 17h30 was de start al voorzien. Mark reed voor de eerste keer terug mee na 3 weken afwezig door zijn ongeval. We waren met zijn drieën want luc was ook aanwezig. Er waren maar 4 bochten dus echt zwaar was de koers niet, ik had vandaag niet de benen om weg te geraken, ik kon mij wel laten zien vanvoor en we deden wel moeite, maar daar hield het op. Er waren er dan op het einde toch 2 gaan lopen waaronder andre Aertgeerts, de latere winnaar. De rest ging spurten voor de ereplaatsen, maar het beste was er bij mij al af en ik werd uiteindelijk 19de net achter Mark, Luc zat vandaag ook niet met denderende benen en kwam iets later binnen. Hoopvol was wel dat de rug het redelijk heeft uitgehouden, zaterdag rijden we in Keerbergen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten