woensdag 28 september 2011

Filip Dewyngaert 3de te Outer

Hieronder een verslag van Filip. Een koers te Outer
bij de VWF, het was te schoon weer om binnen naar het WK te gaan kijken. Dit was de zwaarste koers van het seizoen denk ik... zelfs zwaarder dan Pellenberg. Nen toer van meer dan 7km met daarin een heel lang stuk (+/-1.5km) bergop op klinkers (die absoluut niet bollen) en een serieuze knik bergaf maar steil en kort en de rest altijd vals vlak omhoog.Echt lastig...al een geluk was er gene wind. Ik denk dat we met +/- 60 vertrekkers bij A&B zijn vertrokken en het was constant aanvallen in de hoop om mee te zijn, niks lukte en niemand geraakte weg tot er in de 4de ronde 2 sterke beren weg waren en direct 1 minuut namen. Dan in de voorlaatste ronde waren er nog eens 8 weg en daar zijn we dan met 4 naartoe gereden. Op de laatste helling van de klinkers alles proberen samen te houden en dan in de laatste strook bergop van het groepke weggereden en alleen binnen gekomen. Ik wist wel niet hoeveelste ik was... Ik wist dat er 2 weg waren maar wist niet hoeveel er nog weg geglipt waren uit het groepke van 8. Verrassing dus dat ik 3de was...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten