woensdag 28 april 2010

VWV Keerbergen


Vroeger had je zondag Josdag, tegenwoordig is het zaterdag koersdag. Weeral te Keerbergen, goed weer en nergens anders koers en dan heb je 80 renners aan de start. Wij stonden met 3 aan de start Mark, Luc en bie bie. Ik had mij moeten haasten aangezien ik nog vrij laat met klanten zat, opgejaagd en gefrustreerd aan de start. Want voor vertrek had ik bij onze ploegmecanicien Marnik nog even mijn versnellingen moeten laten regelen. De koers zelf, vanaf de eerste ronde waren er 3 gaan lopen en de koers werd lamgelegd door hun ploegmaten, we hebben het een paar keer geprobeerd maar ik had flanellen benen. Ik kon vertrekken, en dan ontbrak de kracht om door te rijden. Op het einde dan maar alles op een lint gezet richting aankomst, de bedoeling was dat Mark vanuit het wiel kon komen maar Mark zat te ver. Uiteindelijk werd hij 19de, Luc en mezelf kwamen ergens rond de 30ste plaats over de meet. Niemand gevallen en er werd niet te hard gezeverd en gewrongen. Met een gemiddelde van 41,2 km/h op mijn Edge was dit een snelle koers, maar dit voelde zo niet aan. Nu vlug naar huis en richting Beerse om samen met de JeJeekes te gaan kwissen en morgenvroeg weer op dan gaat de zoon zijn eerste wegkoers rijden te Helecine. We zijn benieuwd.
Alle foto's van de wedstijd vind je hier terug.
01-Andre Aertgeerts
02-Piet Hereygers
03-Marc Schellens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten