maandag 19 november 2007

17 november TT te Mol

Deze morgen met de kleinste naar de voetbal geweest. Ze hadden nog eens kunnen winnen en hij had een aantal maal kunnen scoren, zijn dag kon niet meer stuk. Het voordeel dat hij 's morgens moest voetballen was dat ik in de namiddag kon gaan fietsen, mijn dag kon ook al niet meer stuk. Ne Coremans is vlug tevreden.
Afgesproken met Marc, Eric en Bert. Bert belde de laatste moment nog af, spijtig maar dit zou de pret niet bederven. Het parcours was gekend, veel singel trails en ondanks de zware regenval, zou het daar nog goed droog zijn. Met mijn hardtail vetrokken, en gewoon een stevig tempo aanhouden. Ik was in de week inactiviteit bijna 3kg bijgekomen, dat gewicht moest terug naar beneden. Het ging goed, het was zalig weer. Marc hield zich gedeist maar in het 2de deel ging het tempo fors naar omhoog, maar alles is daar zo vlak als een biljarttafel, dus we konden goed in onze hartslagzones blijven. Naast het kanaal ging Eric even kop trekken, meer dan 40km/h, het trainen met de wegfiets werpt duidelijk zijn vruchten af. Marc begon na elke bocht door te trekken, Eric kreeg het wat moeilijk, dit was hij duidelijk niet gewoon. Ik maande Marc aan om iets rustiger na een bocht op de trappers te staan.
Na goed 41km waren we terug aan onze wagen, zonder bijna één plas tegen te komen.
Leuke rit, met heel veel deelnemers, en lekkere warme tomatensoep met verse groenten aan de drankpost.
Wat moet een biker nog meer hebben.
Morgen rijden we naar Rotselaar, hopelijk is het daar ook droog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten