maandag 26 november 2007

24 november training Bosberg

Zaterdagmorgen 8h, fris aan de vis. We gaan vandaag met Tom en Angie wat rijden op den Bosberg. Ik moet met mijn ploeg gaan voetballen om 12h. Alle thuismatchen zijn om 12h, indien ik volgend jaar trainer blijf, dan gahier toch verandering in komen. Ge kunt bijna niks doen in de voormiddag, dit geld ook voor de namiddag. Enfin, besloten om met de kompanen van het "Safety Jogger Team" wat mee te rijden. Om 9h15 was ik ter plekke en iets later was ons koppeltje ook daar. Raar, ik heb de laatste tijd niet veel meer gereden, gekwetst, druk, ... Maar de benen waren niet goed, raar hoe dat ge dat soms direct voelt als ge den eerste berg oprijd.
Angie wat technische klimmen laten doen over wortels die her en der boven kwamen. Ze had een nieuw schakelsysteem Sram X0 met draaishifters, heel goed systeem. Maar dit was de eerste keer dat ze met deze shifters reed. Nog even wennen dus.
Een dik uur later moest ik al naar huis, de voetbal (waar zijn we toch weer begonnen).
Deze avond gaan draaien, morgen misshien met Tom en Angie meerijden op de baan. de mannen van Booischot paseren blijkbaar aan mijn deur om 10h15. Ideaal, dan kan ik nog een beetje uitslapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten