dinsdag 13 november 2007

4 november, toch even proberen.

Zaterdag, mooi weer ...... We gaan fietsen, en we zullen wel zien hoe de blessure reageert.
Ik had afgesproken met men Teammaat Marc, hij was al terug serieus aan het trainen na zijn onfortuinlijke val. Ik moet een 1/2 uurtje fietsen eer ik bij Marc ben, maar toen had ik het al door. Mijn rechterbeen had nog teveel last, we zullen wat rustiger moeten rijden. Marc stond al vol ongeduld te wachten. Team Safety Jogger was vertrokken voor een trainingsrit van 75km, na 5 km moest ik Marc aanmanen om te minderen, mijn been deed teveel pijn. Het probleem bij Marc is als hij geen 30km/h kan rijden, .....dan word hij wat nors. Alles onder de 30 is voor strandjanetten. Het werd nog leuker voor mij, na goed 50km moest ik even stoppen, niet voor te plassen maar om te braken. Er kwam niks uit, maar plezant is anders. Er kon ook niets uitkomen, aangezien ik nog niets had gegeten. Ik noem het een droogtraining, Marc noemt het stom.
Op het einde van de rit ging het steeds beter en beter met mijn been. Onderweg kwamen we Kim en haar ventje nog tegen, de wereld is toch klein. Marc was zich al een hele rit aan het verontschuldigen omdat hij niet naar een feestje kon gaan hij moest met zijn vrouw mee op griezeltocht. Ik begreep niet waarom hij zich tov mij zich aan het verontschuldigen was. Wat maakt mij dat nu uit, of hij nu wel of niet naar dat feestje gaat.
Na het douchen werd mijn been maar stijver en stijver, blijkbaar was dit toch niet zo'n goed idee geweest om te gaan fietsen. Tijd om een afspraakje te maken met de kinesist. Ik moest 's avonds naar de masseur, cadeau van mijn vrouw voor mijn verjaardag, we zullen die dat ook maar wat laten behandelen. Ik kan voorlopig toch niet deelnemen aan de wedstrijden in de LMTB, aangezien ik wekelijks moet gaan draaien met mijn discobar.
Het zal rusten worden, tot alles in orde is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten