dinsdag 13 november 2007

Woensdag 1 november deel 2

Het noodlot heef toegeslagen. Aangezien ik dit jaar jeugdtrainer ben bij Rillaar Sport ben ikzelf moeten gaan voetballen. Dit vond plaats woensdagnamiddag, na het fietsen dus. Eerst met mijn kornuiten tegen de mama's, daarna om 18h tegen de scholieren van Rillaar.
Het was meer dan 10 jaar geleden dan we nog eens een wedstrijdje gingen meevoetballen, en ik had er wel zin. Voetbal, was dan ook mijn eerste liefde.
Het leuke, het gevoel was er nog, niet meer zo vlug dan vroeger, maar toch. De scholieren hadden goed hun werk met den ouwe. Raar maar, maar den ouwe is nog vrij snel. Alleen spijtig dat ik na spurt nr. 40, last kreeg van mijn adductoren, en meteen wijselijk besloot om van het terrein te gaan. Ik had mijn goaltjes gemaakt en mij kostelijk geamuseerd tegen die jonge knapen.
Mijn vrouw kon er niet mee lachen, zij heeft de laatste jaren van van voetbalcarrière nog meegemaakt. Ik was meer gekwetst dan dat ik voetbalde.
Morgen is er een nieuwe dag, we zullen wel zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten