dinsdag 13 november 2007

4 november, aangename verrassing

Zaterdagmiddag met mijn duveltjes gaan voetballen en nipt verloren met 10-0 tegen Zichem. Ze hebben ons in de verkeerde reeks ingeschreven, onze tegenstanders zijn meestal 1 à 2 jaar ouder. En mijn mannen zijn bijna allemaal 5 en 6 jaar, en op die leeftijd kan dat tellen.Na de training richting masseur voor een ontspanningmassage, is eens iets anders dan een sportmassage. Dit was een cadeau van mijn vrouw voor mijn verjaardag, lief vrouwke. Ze had mij ter plekke afgezet, want ze moest nog vanalles gaan doen. Vrouwen, hé. Nu zo'n ontspanningmassage, dan masseren ze bijna alles, benen, rug, gezicht en borst ..... mijn vrouw vind dit misschien leuk. Maar ik kan u verzekeren als een andere vent uw borst begint te masseren ....... niks voor mij. Johnny mijn masseur wilde mij meenemen, want hij ging naar een +30 fuif, en passeerde dan toch thuis. Maar naar goede gewoonte ga ik steeds bij Eric een tas koffie drinken, aangezien hij maar 2 huizen verder woont. Dus ik te voet naar Eric, maar niemand thuis. Ik bel naar vrouwlief om mij op te pikken.
Raar maar waar, mijn masseur kwam buiten "Dirk, niemand niet thuis, ik pak u wel mee". Mijn vrouw was al onderweg, dus dit was niet nodig. Toch raar dat die zijn deur terug opendoet, ik kreeg al wat argwaan, ze zijn hier iets van plan.Dit werd bevestigt toen mijn vrouw vertelde dat ik nog een heel leuk cadeautje ging krijgen, maar ze ging mij wel blinddoeken. Het was thuis te doen en alles stond nog niet gereed, ik moest binnen blijven en zeker niet komen kijken.Ik voelde al wat nattigheid, we zullen Marc voor de zekerheid nog even bellen. Hij antwoordde direct met "zijde gij nog thuis?", ik wist toen genoeg ons Leentje had een verrassingfeestje in mekaar gestoken en had dit redelijk lang kunnen stilhouden. Maar nu wist ik het, ik besloot om mij van den domme te houden. Even later kwam ze me halen en ik werd geblindeerd naar de garage gebracht. Bij het ontluiken van de blinddoek "GELUKKIGE VERJAARDAG", ook al was ik op de hoogte, het was toch een leuke en aangename verrassing.Mijn vrouw had op een paar dagen wat vrienden uitgenodigd, drank en wat versnaperingen stonden klaar. Ik besloot om mij eens goed te laten gaan. Als je weet dat ik op een heel jaar bijna geen druppel alcohol aanraak (echte sportman). Hoe later hoe plezanter. Langs deze weg wil ik nog eens iedereen bedanken. Ik heb me werkelijk goed geamuseerd.
Vooral even Benny bedanken, de voorzitter van de United Bikers die normaal niet kon komen, en toch is langs geweest. Kunnen sommigen mensen nog iets van leren, ne mens die zijne wereld kent. Binnenkort rij ik vast en zeker nog eens mee op een zaterdag, maar ik ben nu trainer en meestal voetballen die mannekes om 12h of later, vandaar.En dat het leuk was kan je zijn aan de hand van deze foto's.

2 opmerkingen:

  1. Hey Dirk, t is dan wel wat te laat maar in elk geval gelukkige verjaardag he. Weer een jaartje erbij dus weer een jaartje sterker he :-)
    Groetjes van Kim en Patrick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spijtig dat jullie er niet bij waren. 40 naar het schijnt is dat het begin van het einde.

    BeantwoordenVerwijderen