maandag 28 juni 2010

Koers Herselt 26 juni


Aangezien we last hadden van onze aductoren en er in Herselt 2 heuveltjes zijn voorzien in het parcours zijn we maar met de fiets naar ginder gereden. We waren met 3 van de ploeg aanwezig en de ongelukkige Mark kwam supporteren. Jan zag het helemaal zitten, eindelijk wat bergop. De organisatie was daar dik in orde er werd tevens het Kampioenschap van Herselt gereden, voor de eerste van het de gemeente. De koers zelf, het ging vrij gemakkelijk de eerste rondjes altijd voorin gekoerst en dan kijken wie er vertrekt, en zien als de kannonnen zich verzamelen dat je er bij bent. Er werden talrijke premies gegeven aan de start en in ronde zes kon ik een gat dichtrijden op vier man, gelukkig wisten ze niet direct dat ik erbij was en kon zodoende nog een beetje op adem komen in het wiel. In de spurt 53x11 onder in de beugels en alles geven, ik won nipt. Daarna heb ik me 2 rondjes in het peleton genesteld dewelke was aangesloten. Net toen reed er 6 man weg en ik had de boot gemist maar 2 ronden voor het einde vertrok de 2de boot en weer was ik er bijna niet bij. Alles uit de kast en het gat dicht gereden. We waren met zijn 10 er werd niet echt door iedereen vlot meegedraaid, uiteindelijk werd ik 13de. Jan had zijn dag niet en Luc is niet echt een klimmer, luc had het op het einde nog even geprobeerd maar werd terug gegrepen door het peleton. Na de koers was ik nog even afgezakt naar de 24h van Westerlo om Geert en Eva wat aan te moedigen. Deze avond gaan we weer ambiance maken te Houtvenne. Misschien gaan we morgen koersen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten