zaterdag 19 juni 2010

VWV Beerzel 13 juni


Deze nacht weer gaan draaien, uit mijn bed gekropen op 11h30, toch nog een dikke 4h kunnen slapen, wat zullen we doen vandaag? Juist, toch maar gaan koersen, ditmaal met Luc en Jan, ik had geen hoge verwachtingen na de wedstrijd van gisteren, maar blijkbaar waren de beentjes nog zo slecht niet. Er werd enorm hard gereden richting Berlaar-Heikant, nadien spraken ze zelfs van gemiddeldes van 44km/h, mijn Garmin Edge gaf 42,7km/h aan, en dat is ook al hard genoeg. Het was moeilijk om weg te rijden, maar we reden als ploeg zeker niet slecht, alleen heb ik Jan verteld als hij een gat op een ploegmaat wil dichtrijden, moet hij even omkijken en zien dat gans het peloton niet in zijn wiel zit. Er zijn plezanter zaken dan een ploegmaat zien het gat dichtrijden op kop van het peloton. De laatste 2 rondjes was het Venderaaerden en Van Den Brande gelukt om een gat te slagen, ik had de slag gemist. Toch nog geprobeerd om met 3 renners weg te geraken, maar we reden te traag en werden terug gepakt in de laatste halve ronde, dju toch. Luc kwam mee op kop en ik vroeg hem om even vanvoor naast mij te blijven rijden, het ging toch weer helemaal stil vallen, tot er een renner vanop links wegreed. Ik zocht naar mijne laatste pijl en sprong erachter, Luc liet het gat vallen. Het beste was er echter bij mij af, we werden door de eerste 2 van het peloton op de meet nog geremonteerd, uiteindelijk werd ik 6de, Luc en Jan werden nog 13de en 14de. En nu gaan we nog wat slapen.
Foto's vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten