maandag 6 september 2010

Koers Grasheide 4 september

We zijn dus terug aan het koersen, vandaag op een gemakkelijk parcours, weinig bochten en je moet bijna nergens niet echt doortrekken na een bocht. Het ging dus een snelle koers worden. We waren met 74 renners, dit geeft ook al meteen de moeilijkheid aan van het parcours. Er werd gedemareerd en gevlamd, maar niemand geraakte weg tot in de voorlaatste ronde, er ontsnapte 4 man op een diefje. Iedereen zal wel gedacht hebben die pakken we nog wel terug, maar niemand voelde zich geroepen. In de laatste 2km probeerde ik nog een ultieme jump, ik strande op 20m van die gasten hun wiel, en het was mijne laatste pijl. Uiteindelijk nog 25ste geworden Luc 23ste en mark 22ste. Jan was vandaag ook aanwezig maar die kwam nog iets later binnen. Ik mag tevreden zijn nu ik terug begonnen ben met koersen dat ik nog een redelijk arsenaal aan pijlen heb, echter ze zijn een stuk korter geworden en schieten minder ver.  Morgen rijden we mischien naar Aartselaar, maar de kleine moet gaan koersen, .... ik zal er nog eens een nachtje over slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten