zondag 9 september 2007

De Reuzen van de Ardennen

Op het einde van de maand is er het Europees Kampioenschap Marathon in Duitsland. aangezien ik de laatste tijd niet veel heb bergop gefietst, buiten de "Sean Kelly" leek mij dit een ideale voorbereiding. Ludo een Rillaarse Biker ging zelfs de 160km doen, ik dacht dat word weer afzien, maar dinsdag was hij een beetje ziek en ging hij voor de 90km en donderdag mailt hij, dat hij het toch niet zag zitten. Spijtig, ik alleen naar ginder. Ludo, ge hebt wat gemist. Een prachtig verzorgde rit met aan elke helling een bord met naam en lengte + gemiddelde htm en maximale htm. Na elke berg stond direct een bord met vermelding, van hoeveel km je nog moest fietsen voor de volgende berg. Het was altijd bergop en bergaf. In het begin 2 koerspaarden proberen te volgen met de hoop, "op de volgende berg zullen ze wel minderen, maar niks" Ik heb die gasten moeten laten gaan, amai die konden een stukske bergop fietsen. Mijne moraal kreeg even een kaakslag, ik zal maar wat kms rijden op mijn eigen tempo. Zo ben ik op het einde 2 bikers tegen gekomen, ene van Landen en ene van Balen. Ik had mijn companen gevonden. we reden verder met een stevig tempo, maar een dat ik kon volgen. we waren binnen na 100km 1700htm en een gemiddelde van 26,8. moe en tevreden reden we naar huis. Over de organisatie, dikke pluim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten