zondag 9 september 2007

Trainingstage in Mallorca

Op aanraden van een collega Maurice De Sutter, moest ik met hem eens mee gaan fietsen in het zonnige Spanje, vorig was ik alleen geweest, nu ging mijn vrouw en de zoon mee met de papa.

Wij 's morgens fietsen en zij al aan het zwembad. Nu moet ik zeggen, dit word een jaarlijks ritueel, uitstekende temperaturen, en je komt hier en daar toch wat hellingen tegen.

Den asfalt is ginder geweldig, als ge dat vergelijkt met Belgie ..... Het enige nadeel, soms kan daar geweldig veel wind staan. We waren daar dit jaar met een gezellige bende, Katrien (is geen simpel, klikken en ontdek haar site) en Dre, Jef, Maurice, Jan en zijn vrouwtje en mezelf. Al een geluk dat ik al wat had gefiets in de winter, want Jef en Dre zijn twee mannen van de grote plateau. Iedereen heeft daar wel eens zijn slechte dag gehad, de voorbereiding was gelegd voor het komende sezoen. Alle foto's vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten