vrijdag 7 september 2007

Het Team en Safety Jogger .....hoe het begon.

We slagen direct wat jaren over en gaan naar eind 2006. Als je fietst kom je nogal wat volk tegen, en mijne "bebber" staat nooit niet stil. Zo kwam ik Marc "Max" Vekemans tegen, ik kende hem al wat jaren, we hadden elkaar al meermalen tegengekomen op verschillende tochten en wedstrijden. Maar hij reed graag de Team-races van 4,6,10 of 24h, en vroeg of dat ik geen interesse had. Dit leidde uiteindelijk tot onze eerste koers in Langdorp, met een gemengd Team. En we hadden klinkende namen. De Max, ikke, Johnny Vertessen (Vlaams-Brabant Kampioen van 2007) en Kim Saenen (Palmares om U tegen te zeggen). Ik was toen direct naar mijn fietshandelaar geweest om te vragen dat ik niet wat truien kon krijgen, om zo het geheel wat uniform te maken. Die dag werden we 2de achter de ploeg van Peter Ven (Wereld subtop).
We stonden daar al direct te pronken met de truien van "Bike Shop Diest". Toen kwam Max en mezelf met het idee om toch te gaan meedingen in nog een paar wedstrijden, we hadden ons nml. kostelijk geamuseerd. Aangezien Safety Jogger toen net het MTB wereldje was ingestapt om hun producten te promoten, leek het mij een goed idee om die mensen eens te contacteren.

Het resultaat was dat zij ons zouden voorzien van 5 uitrustingen, en een tentje, of iets dergelijks wanneer het zou passen.

We hadden onze uitrusting we waren klaar voor het sezoen. Inmiddels had ik Max al overhaalt om dan toch maar een licentie aan te schaffen, zodoende dat we in belgische verschillende wedstrijden konden meedingen in de Masters II categorie. We zouden voorlopig in de teamwedstrijden rekenen op "gastrijders" iedereen is niet zo zot en heeft niet altijd den tijd.

We waren vertrokken. MTB Team Safety Jogger was een feit. Opzet, veel plezier maken en promotie maken voor onze sponsor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten