zondag 9 september 2007

Eerste Marathon Kellerwald

In het begin van het jaar mij laten overhalen, om mee te gaan naar Duitsland om aldaar de KellerWald te gaan rijden. Het zijn 3 dezelfde ronden van 40km, ik ben daar geen voorstander van , maar een mens moet met iets beginnen. Overigens Olne-Spa-Olne was goed meegevallen, dan zal dit ook wel lukken. Het ging goed 80km, toen kreeg ik last van buikkrampen en kreeg ik ook meteen mijn eerste serieuze inzinking. Ik dacht bij mijzelf, het zal wel overgaan. Dag Jan, het ging niet over. De laatste 40km heb ik dan ook meer gewandeld dan gefietst. Te snel vertrokken, te weinig voeding of drank, slechte dag? Wie zal het zeggen, ik was blij dat ik de finish zag. Op de foto, Kim en haar vriend. Met Kim ging het beter af, zij had de wedstrijd bij de dames gewonnen. Het parcours op zich, vond ik gene "Vette" en drie dezelfde rondjes is niet mijne dada.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten