zaterdag 15 september 2007

Roland Libeton Classic

Vandaag om 8h afgesproken met Marnik en Mario aan de kantine van Rillaar Sport om samen met de bikers van de RUF deel te nemen aan de 125km. Ik zag dit wel zitten, aangezien ik in de namiddag nog met de kleine naar de voetbal moest. Overigens was ik aan mijn rustige trainingsweek bezig. Wel kilometers maken, maar zeker niet te veel forceren. Nu hadden we maandag weer ons maandelijkse afspraak met de kinesist, voor mijn rug. Maar de laatste weken was mijn rug vrij goed, en als ge geen last hebt van uw rug, dan moogt ge die niet laten kraken. Ik heb het me al beklaagd, de rug ligt weer paraplu .......volgende week maar terug laten kraken. Zit niks anders op. Maar ik heb al geduveld. Het weer was om 8h vrij fris, zeker voor zo'n strandjanet als mezelf. Dus ik had al de extra's aan om maar zeker de eerste uren gene kou te krijgen. De zon was wel te zien, maar ze gaf weinig warmte, het zal wel beteren. Wij weg voor 125km, ik heb genoten, bijna alles op het klein blad, zo kon ik mijn rug een beetjes sparen. Allen de laatste km's hebben we de grote plateau gebruikt, ze roken de meet. Het was een leuke en op het einde een zonnige dag, we hadden 33km/h gemiddeld. Nog eens bedankt aan de heren van de RUF om mee te mogen rijden. Morgen gaan we mountainbiken in Gelrode.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten